2014年8月13日水曜日

Introdution


I opened this blog because I want to tell ppl how to live with dogs.
I have been with dogs since I was 8years old.
I was a junior dog trainer when I was junior high school student.
So life with dogs is natural for me.

Now I'm with 3dogs. (2 border collies and 1 dachshund)
And I saw 7 dogs off... they were amazing border collies.

I'll write about how to look after dogs and will write about my life with dogs.

I wanna say thank you for my dogs,Rui,Alu,Chris,Uzura,Lala,Shawn,Navy,Reba,Kotsubu and Rupert.
They give me a lot of happiness and teach me what the life is.

I love them so much.

 

初めまして。

以前はアメブロの方で犬に関するブログをしていましたが、改めて、このブログを通して犬の介護の仕方・仔犬の育て方など、犬との人生を皆様に伝えることが出来ればと思い、開設致しました。

私は8歳の頃から、多くの犬と生活をしてきました。
今は3匹の犬(2匹のボーダーコリーと1匹のダックスフンド)と生活し、7匹の犬(ボーダーコリー)を見送ってきました。

彼らから、教えられたことの数々を皆様に伝えることができればと思います。

又、介護や仔犬との関わり、犬との生活にお悩みの方がいらっしゃったら、少しでもこのブログが助けになればと思います。
 

 (I was 12 years old in this pict!lol 12歳の頃の私と愛犬たち。)
 

0 件のコメント:

コメントを投稿